Jedno kliknutie a váš e-shop môže byť v ohrození
Klientom, ktorým sa vo VERVASI® staráme o web stránky, začali chodiť maily s výzvou na aktualizáciu WooCommerce. Ich weby ževraj obsahujú kritickú zraniteľnosť.
Klientom, ktorým sa vo VERVASI® staráme o web stránky, začali chodiť maily s výzvou na aktualizáciu WooCommerce. Ich weby ževraj obsahujú kritickú zraniteľnosť.
Populárny CMS systém WordPress vznikol v roku 2003. Pôvodne slúžil hlavne ako blogovacia platforma. Dodnes existuje mnoho ľudí, ktorí si myslia, že je to niečo, čo používajú iba blogeri a žiadne komplexné projekty sa na ňom nedajú robiť.
V tomto príklade si ukážeme, ako pomocou kódu pridať novú záložku s vlastným obsahom do detailu produktu a ako odstrániť predvolenú záložku „Ďalšie informácie“.
Od 1.7.2022 u nás vznikla nová povinnosť zaokrúhľovania centov pri hotovostných platbách na 5 eurocentov. Spracoval som pre vás stručný prehľad pravidiel zaokrúhľovania v zmysle zákona.
Pri vývoji e-shopu pre jedného klienta, som sa stretol so špecifickou požiadavkou. Keďže ide o B2B shop, klient požadoval, aby bol umožnený predaj len prihláseným užívateľom.
Woocommerce vo svojom jadre neobsahuje možnosť vložiť checkboxy, pri ktorých by ste od svojich klientov vyžadovali súhlas s obchodnými podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov. Aby som to upresnil, Woocommerce poskytuje checkbox pre Všeobecné obchodné podmienky za predpokladu, že ich máte vytvorené ako stránku a nastavené v nastaveniach Woocommerce ako „stránku obchodných podmienok“. To však môže
Keď zákazník nakupuje tovar na Vašom e-shope a platí ho formou prevodu na bankový účet, dostáva sa jeho objednávka do stavu „čaká na platbu“ a prichádza mu notifikačný e-mail.
Pre užívateľov je super, ak majú zobrazený stav na sklade už na zozname produktov, teda v kategórií produktov, alebo v podstránke “Obchod”. Môžu si tak ušetriť sklamanie už pri výbere produktu, kedy priamo vidia, či je, alebo nie je na sklade.
Ak máte svoj e-shop vytvorený vo WooCommerce, pravdepodobne v ňom používate aj filter produktov podľa ceny. Je to vstavaný WooCommerce widget. Jeho najväčšou chybou je, že skáče po desiatkách. Teda môžete voliť hodnoty medzi 0, 10, 20, 30,… ale nič medzitým. Ako to rýchlo a jednoducho napraviť, si ukážeme v tomto krátkom článku.
Pri vytváraní nového eshopu potrebujete vidieť, ako sa v ňom budú zobrazovať produkty. Aby ste sa nemuseli zdržiavať s ich ručným pridávaním, naimportujte si testovacie, ktoré WooCommerce presne pre túto situáciu pripravil.