Ako pridať nové hodnoty do WooCommerce registračného formulára
Pri vývoji e-shopu pre jedného klienta, som sa stretol so špecifickou požiadavkou. Keďže ide o B2B shop, klient požadoval, aby bol umožnený predaj len prihláseným užívateľom.
Na stránke nájdete WordPress návody, s pomocou ktorých si ľahko poradíte s rôznymi WordPress problémami.
Pri vývoji e-shopu pre jedného klienta, som sa stretol so špecifickou požiadavkou. Keďže ide o B2B shop, klient požadoval, aby bol umožnený predaj len prihláseným užívateľom.
Pri používaní dynamických polí a šablón v Elementore sa môžeme stretnúť s požiadavkou, kedy potrebujeme od seba oddeliť jednotlivé e-maily, ktoré pochádzajú z Elementor formulára, a to na základe nejakého dynamického poľa, či vstupu od návštevníka stránky.
Pri používaní Elementor Slidera som narazil na jednu malú, ale o to horšiu chybičku. Pri zobrazení Slidera na celú šírku, sa nedá v texte jednotlivých slidov nastaviť dodržiavanie fixnej šírky obsahu hlavného containera.
Proč je důležité u obrázku dodržovat některé zásady? A které to jsou?
Ak naša webová stránka disponuje prihlasovaním užívateľov, je dobré urobiť rozdiel medzi prihláseným a neprihláseným užívateľom.
Transparent (alebo „Naked“) header (transparentná hlavička) je relatívne často žiadaný prvok na webovej stránke. Človek by čakal, že tak banálnu a žiadanú vec bude mať v sebe Elementor nejakým spôsobom zakomponovanú, ale opak je pravdou.
Spamové komentáre, ktoré pochádzajú najmä z cudzích krajín, sa stávajú nočnou morou, najmä v prípade väčších a navštevovanejších webových stránok. Google preto vyvinul vynikajúci prostriedok, ako s nimi bojovať – reCAPTCHA – je dostupná zadarmo pre každého, kto má Google účet.
Woocommerce vo svojom jadre neobsahuje možnosť vložiť checkboxy, pri ktorých by ste od svojich klientov vyžadovali súhlas s obchodnými podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov. Aby som to upresnil, Woocommerce poskytuje checkbox pre Všeobecné obchodné podmienky za predpokladu, že ich máte vytvorené ako stránku a nastavené v nastaveniach Woocommerce ako „stránku obchodných podmienok“. To však môže
Keď zákazník nakupuje tovar na Vašom e-shope a platí ho formou prevodu na bankový účet, dostáva sa jeho objednávka do stavu „čaká na platbu“ a prichádza mu notifikačný e-mail.
V minulom článku sme si založili vlastné typy príspevkov a vlastné polia, ktoré sme prilepili k týmto príspevkom. Dnes si ich zobrazíme.